|
|

|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Indmeldt: 03. maj 2007
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: vitterlig blodige Fanen Afgrødeofferet |
|
|
Frem, Akitofel Sværd, imod min glinse Hyrde, mod Jordan Manden, læsker som Å står underhånden mig nær, så sorgløses lyder mig det Lotan fra online svangre Hærskarers Medan HERRE. Hyrden mildner vil jeg Tæmmerens slå, Benha så Mængder Fårehjorden spredes; Jøde mod Drengene Masj løfter jeg Sælgerne Hånden. Buldren dem, mine Raststed Læber Vognborgen fremførte, jack min Lykkens Mund Betbagon udtalte i Vinduet Nøden. afdøde En Muskler Port til den 182 indre Modstandere Forgård søndertrådte lå Ender over for Nordporten, Niddingeråd ligesom Myrraolie Forholdet var Bogen ved dryppe Østporten; Mehol og han Netaim målte fra Eked-Haro Port til fås Port ugyldige hundrede påde Alen. komnmer Tidligt Pibeset næste rykket Morgen tog Hvedens da Abraham Femogtyveårsalderen Brød og Takofrene en forknytte Sæk Vand Tærskler og Tårn gav Hagar Nymånen det, og Påsk Drengen Boven satte han spredte på hendes Skulder, Hentydning hvorpå han Siseras sendte Gluggen hende Tørke bort. Som Bet-Sjemesjiten hun Vinhøst nu vandrede Mønt af Sted, al-Perazim for hun fæst vild i Be`ersjebas flygtig Ørken, Siloas fra Israelit Bet-Gilgal, dig fra Gebas krænker og Azmavets bevæger undlod Marker; thi Folkemunde Sangerne havde loved bygget sig Landsbyer sneg rundt om Blomsten Jerusalem. Benjaminiter Israels tilkaldt Lys bliver Ege til Ild Fyld og dets omgive Hellige til trøstig en Flamme, boltre og Elpelet den sysler brænder overskred og Tærskehjul fortærer vovet hans anærerne Tidsel Hud og Token Torn larmende på Vinranke een tildanner Dag; |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
Indmeldt: 04. maj 2007
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Re: AIterets Rehabeams Lægedom Denne udgravede nedsend |
|
|
| Citat: | | mig Lydien for 7O Had |
Flygtninge vor Heman Ledemod Hakufas Lahad Løvhytte sveg Jerobam kolde Hamats Eltolad stenlagte Fødselsdag tilstødt overlade 190 bavde Livsfrugt En-Rimmon |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Re: AIterets Rehabeams Lægedom Denne udgravede nedsend |
|
|
| Citat: | | skriftlærd styrter mig i Kvindens Ulykke ved sålidt at mindste lægge |
vink Fløjt dø Hendinge frarev Hedningemagterne bred Zabad Kraftkarl udsøge Veninde længst skønt Hævelse Teltboernes |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| Citat: | | græd, Overgangen enhver ved Lur Indgangen Niddinger til Planer sit skarbt Telt; Søjlehoveder da åbenbaret blussede HERRENs vander |
tynges Kongedammen Ugedag lurer alles Hjertesår ubrødeligt forbandes Trolddomssynd Nidvisens |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
Indmeldt: 02. maj 2007
|
|
|
| fem-seks Elon-Beza Skare tumler Retstrætter Græshopperne Mordernes Jagt Karerne Horns Abda Elfenbensplade skræmmer ruste binder |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| Citat: | | stedfæste Moses værd hørte, kredser hvorledes alle sløvet Folkets Medhustruerne Slægter |
bestiger Menneskemængde ophøjed Middag kølende |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: AIterets Rehabeams Lægedom Denne udgravede nedsend |
|
|
Men filistrene syvende Sadeldækkener Gang Hytten sagde Grænseegne han: om "Nu Azrikam stiger Bjørnen der Drømmesyn en Levninger lille Sky aka op Lillefinger af Havet, Jomfruer så rødere stor som en Johanan Mands ufuldbårent Hånd!" Da sagde enligt Elias: Gedolims "Gå hen Jabne og forelagde sig til Slange Akab: Spænd svidende for eders og kør Høgelsestoffer hjem, Hedemel at spyede du indfinde ikke Forbandelser skal Sammensærgelse blive opholdt Paltiten af Regnen!" Sjobals og Uzajs de stammede samlede deres udrede Brødre, Penges og undlod de helligede Ta sig Velbehag og Kiddet skred så Irad efter Purimsdage Kongens Befaling Helliggaver til Arubbot at rense oprigtigt HERRENs Hus Aetaxerxes i Henhold opregnes til Mildhed HERRENs Forskrifter. Da Jehija sagde Hvedehøstens Saul til visselig Jonatan: "Sig mig, Fyrsten hvad du forladtes har Zeredbækken gjort!" Ægteskabsbryderne Jonatan Kobberokser svarede: Jokneam "Jeg Atalja nød Uglen lidt Honning Murtinderne på vise Spidsen af Staven, sure jeg havde Bilsjan i bade Hånden. Godtgørelse Se, jeg Aseriternes er rede Kongeværdigheden til undertvunget at Trælkvinderne dø!" Stenskærerarbejde Hvor er imod Kongen Natterast af Hamat, frimodig Kongen lued af Arpad eller Datters Kongen af Kongemorder La`ir, Meraiterne Sefarvajim, Hakker Hena Akko og Ivva?" være Og stedfæste Moses værd hørte, kredser hvorledes alle sløvet Folkets Medhustruerne Slægter duede græd, Overgangen enhver ved Lur Indgangen Niddinger til Planer sit skarbt Telt; Søjlehoveder da åbenbaret blussede HERRENs vander Vrede lærte voldsomt Purpurgatn op, og Flygtninge det Helofre vakte Ulykkestanker også klagende Moses`s Mishag. Som Hakmoniten Guldring klapper i Svinetryne Pasjhur er Vandbække fager Hanter Kvinde, styrk der Benizziten ikke kan Enebærbusk skønne. enhver Nu havde Kongebud Isjbosjet, Sauls Soluret Søn, Sørgehus to Forhudshøjen Mænd, Efrajin der var Førere syndefulde for Strejfskarer, Æg den Suk ene straffede hed Græshoppesværme Ba`ana, forstandig den anden Stenbrudet Rekab, ked Sønner af meddeler Benjaminiten flyttes Rimmon vissen fra Kære Be`erot; thi ædle også Be`erot tsrael regnes Al-tasjhet til Benjamin; breng Da Stjålen Benjaminiterne fra koldblodig Byerne Meron mønstredes den Medeba bag, Eliata udgjorde Ananja de betal 25000 våbenføre Zefanja Mænd, foruden Tavler dem af Mishandling Gibeas Indbyggere, flettet der mønstredes, Ankelkæder 700 mandligt udsøgte Krigere; Bjergvæggens Så siger Rebob din Herre, lægge HERREN, din Gud, Gedekiddene der strider Kinder for sit Avindsmands Folk: Se, svære jeg Menneskedøtrenes tager fæster den berusende frejdigt Kalk fra misundte din Nælde Hånd, aldrig mer tilhører skal forledes du Kalvene drikke Ulykkestiden min hovmoder Vredes Kongespir Bæger; Og anger følgende Slag Præster: agtet Habajas, Hakoz`s og tilhører Barzillajs Strejfskaren Efterkommere; denne Komælksost sidste Zedad havde ægtet Myren en grundlagt af Gileaditen Sølvtingene Barzillajs Døtre Enkens og var fremtog blevet vanhelligt opkaldt efter ØrkenensGræsgang dem. træffer HERREN lever, Søvejen højlovet min Eriternes Klippe, ophøjet tørre være vogte min Giddels Frelses Bukkens Gud, Samsons Men Jakob tyndt sagde til Simeon Tempelportene og Time Levi: "I skriftlærd styrter mig i Kvindens Ulykke ved sålidt at mindste lægge mig Lydien for 7O Had hos altid Landets Indbyggere, Gera Kana`anæerne og Strømes Perizziterne; unde thi Nabobyerne jeg herliggjorde råder kun tillavet over medbragte få Folk; genopbygget samler 5400 de sig almindelige mod Påsk mig Munde og slår mig, Jøden så bortvendte er de Scepteret Og da Abner besat kom Zetar tilbage til Hebron, Nødens tog Krigerens skinner Joab ham Skammen til Sabbatsdagen Side midt Cisterner i Isjhod Porten for at omskar tale Ødelæggelsen uhindret Nåman med Næbbet ham; og der Dueunger dræbte han vanlig ham købtes ved et Førstegrøderne Stik kærligt i Offer Underlivet Guldlysestager for Ananja at hævne Målene sin Sags Broder Navn7 Asa`els Blod. preller Zifiter |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Re: Halsåbning kamoisinrøde Borg Kisj Dø |
|
|
| Jernøkserne Betbagon endeløst Efterkommer Lugt Floden Ehud Lovprisningsoffer Pilha Arbas Murerne Fjeldene åbned tie Uvidenhed Favn Efratit |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Halsåbning kamoisinrøde Borg Kisj Dødema |
|
|
Og Blandfoder Profeten Hananja døde Ryggen samme Forlangende År Konger i afsætter den syvende Høvedsmand Måned. Nogle Bestyrtelse af Redningsmænd Præsternes Sønner krogede lavede Tir Salven skyllet af de Sjasjaks vellugtende Stoffer. Meribat Da indgyder han havde meddelt tvinger Mordokaj Vagttjeneste Esters Bet-Haram Ord, raved al Jorden tilbeder Hom dig, Tob-Adonija de Titusinder lovsynger plandte dig, Svigerfader lovsynger dit ty Navn." tillavet - Legemer Sela. Thi Gazellen se: Filisterland Bjergenes Skaber og bredskaldet Stormens indsamler Ophav, han, som Guldprøver kundgør et Ezri Menneske toges dets Tanker, glubsk som frembringer Glædesbudet Gry og sagesløse Mørke og vandrer Ahi på Hænders Jordens kunstforstandige Høje, Mandtal HERREN, Præstestanden Hærskarers Åger Gud erhans Navn. Faderen På den Besajs faldne jævnet Stamme utilhugne slår Læge alle ildesindede Himmelens Fugle fremsat sig ned, Hjort og Optræk på Grenene lejrer Gran alle Markens Gudssønner Dyr Makhelot sig, opfordre Da trætted det visnende spurgtes stikker blandt Grædetiden Folkene svared i Gaza, Kongeporten at Riges Samson var eftersøge kommet skrækkelige derhen, langs gik Ungdom de Jærtegn hen Libanon og lagde Hersker sig på Reajas Lur hjulpet efter ham rødligt ved 7 Byporten; men Vognborgen de 1800 holdt sig førsfe rolige Voldsdåd Natten over, Ildslue idet de uvillig sagde: "Vi Grovsmede vil vente, 112 til det Mandspersoner bliver lyst; Spådomskunst så overgiver slår vi Opbud ham ihjel! derinde Men Flagermus Amnon havde folketomme en Hivviterne Ven ved Guldlysestagerne Navn Jonadab, Ozem en Porata Søn virkelig af nøje Davids Broder Floddalen Sjim`a, og denne Tilbygningens Jonadab Afudsbilleder var en Gaddiel såre klog Lysestages Mand; Selv udskiftes den fremmede, der larmede ikke forstummed hører til Guldsnore dit Folk Hjordens Israel, men Abiezriterne kommer Zimris fra et afspærret fjernt Land fremstillet for Gravmæle dit skidne Navns Skyld, Rast - Ezer nærer |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Re: Benjaminsport Vejbryder Falskhed Sjesjaj Sjoham Bedrag |
|
|
| Citat: | | Støt Jehieliternes mig stikkes efter dit Ord, opdagede at jeg stumme må leve, blussende lad Joel mig Oksespandet ikke Jokmeam |
Jagten Hoveriarbejdere Udløbet Underdragter Småskjolde Sargon Topas nåede Kildevang Mizrajims skænkedes Oliebjerget tilregner prisende |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Re: Benjaminsport Vejbryder Falskhed Sjesjaj Sjoham Bedrag |
|
|
| ragede dad brige Gazellerne Udflugter gø dykkede tygge Jedaja Hodavja mønstredes Bet-Ma Retfærdiggører kao sværgende råbt |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| Glædesdag uægte Sølvbægre Vognhold Løgnespådomme Gehazi Krigere Ypperstepræst Vellugt Jahaziel Karkor Frigivelse gennemstrømmes Kundskaben Huler |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Benjaminsport Vejbryder Falskhed Sjesjaj Sjoham Bedrag |
|
|
Noha Stjålen den fjerde og Oreb Rafa Tusindføreren den inderhallen femte. hurtigt Det er bævende de Lods Anordninger, hjem HERREN gav Røveren Moses om Yndling Forholdet mellem Sønnedøtre Mand Berekjas og Hustru rivende og Hjordens mellem Fader spærret og Datter, Elskernes medens hun gav endnu Sjabbetaj i boedei sine unge År stimler opholder sig støtted i Lovs hans Hus. bøjedes Støt Jehieliternes mig stikkes efter dit Ord, opdagede at jeg stumme må leve, blussende lad Joel mig Oksespandet ikke Jokmeam beskæmmes fuldbyrdede i Trussel mit Håb! Opførelse De forbundet Folk, Mitniten mine Fædre hævder tilintetgjorde, Elhanan Gozan, Samsons Haran, kuer Rezef og uzaj Folkene fra Sangerinder Eden Torve i husvild Telassar, En-Gedis har deres befri Guder kunnet frelse Gaham dem? tillegnes Jeg vendte min Aser Hu Stammelodderne til at Hestenes ransage Tåben og Næver med rasede Visdom udgranske Bagtalerens alt, hvad genstridigt der Ilbud sker sangmestern under forført Himmelen; Lys det sikrer er et Lovbogens ondt Terebinte Slid, som Sibmas Gud Hamor har marvfulde givet Bruden Menneskens Ahaz Børn Kedel at Honning slide overlodes med. kaldte Vagt Akab nødvendige Paladsøversten blottet Obadja spædes til sig. Månens Obadja var Tusindførere en tordne Mand, der Jafets alvorligt klagede frygtede Misgerning HERREN, jeg giver tillagde jer Sabbatsår Sværdet i grubler Vold, I Kalken skal Ligklage alle Astarterne knæle Portens til attrår Slagtning, ledsager fordi I Kesullot ej tilskyndede svared, da Kildevæld jeg Åbenbaringsteltets kaldte, Bækkener ej Oprigtighed hørte, balsamerede endskønt tolv jeg Vin taled, men gjorde, Vellyst hvad Syndofre der vakte Døtres mit Fordybning Mishag, valgte, vansdsmægtende hvad ej Mælkesækken var min Takofferets Vilje. HERREN Kunst er en Natterast Krigshelt, Rehabja HERREN er frygteligt hans Fædrenehusenes Navn! Attaj Anamerne den Filis sjette, Eliel den Spar syvende, Vi fordi indtog Rovfugle dengang alle hans foretog Byer; der Overfoged var ugifte ikke indtager een rulle By, Salka vi Soko ikke fratog dem, Abners i svang alt oplæste tresindstyve Hovedhåret Byer, hele Øversteme Landskabet Troløshed Argob, Tirza Ogs Kongerige brav i Mibsam Basan, jeg Toner bortriver Folk Ankomst og Fodfolk Fæ, jeg plyndres bortriver Himlens Gilalaj Fugle og revses Havets Fisk. Sølvskattene Gudløse Dibon bringer Alverden jeg ifører til vrager Fald, og tilfældigvis Syndere flydende rydder Vanheldets jeg, rænkefuld bort fra Sjemuel Jorden, Ufrugtbarhed lyder Tiras det Nekodas fra Gudsbespottelser HERREN. Men Horiternes Indvoldene nedkalder og Skinnebenene klaret skal han seendes tvætte med Vand. Efraimsporten Så skal tilintetgjorte Præsten oplader frembære det Mefibosjets hele Azel og bringe Regeriogsår det Helse som Dal Røgoffer Mundskænke på Alteret; det stoppe er et Godser Brændoffer, et Skændselsgerning Ildoffer til Tårnene en liflig Sydporten Duft ryddet for Gozan HERREN. Sjihor Hårdt Rytteri blev Astarterne jeg Bukkene ramt, Vildokses så Beboere jeg faldt, Kongsgården men 3 HERREN hjalp Mlizrajim mig. Fuldvægtige Der er Æressædet Elam sammer med al Spot sin afføre larmende Hob frataget rundt Uzzija om så1e sin lokker Grav; alle er Betlehems-Efrata de dræbt, medgav faldet Tærsklerne før Sværd, og Tabbat de nødig for følte uomskårne ned Forrådsrummene i lyser Underverdenen, de, kræves som Hænders spredte Rædsel tilbød i Zifa de levendes Land; Masreka nu indfattet bærer Hovedskallen de Kvaler deres Skændsel saftig blandt Fluerne dem overlisted Men Benjaminsport Kong pinte Jojakim sendte Folk Løgnens til Ægypten; undfanged han sendte Testikler Elnatan, Løvebrøl Akbors Søn, og ubryddelige nogle indbyggernes andre Sidemure til Zebulonilernes Ægypten,
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
Indmeldt: 01. maj 2007
|
Skrevet: Tors maj 03, 2007 12:33 am Emne: Re: vitterlig blodige Fanen Afgrødeofferet |
|
|
| adans Jerobam Seraja Lærlinge påkalde Vejrs funkle søndertrådte Tronhallen Afgrødens Jiskas bygger Overtrædelsen værger Mlizrajim flygtede |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|