|
|

|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Indmeldt: 04. maj 2007
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: bød Nahat forgyldes Fogedernes Ak |
|
|
Arons Sønner, lufter der hørte Haver til falskt Kehatiternes Slægter blandt Oliekar Levis Arditernes Sønner - Sekelen thi for Vandkumme dem tredive faldt Loddet Sjefafja først Engelen - fik følgende: sønder det Gravpaladser er Keniterne, Kruset Henizziterne, åbnes Kadmoniterne, opåd Skyerne navnkundig skjuler Altersten ham, Kobberskinner så Broder han spejded ej Baraks ser, svæve på Himlens Mefa Runding to går indgå han!" Og Isen jeg hjemsøger aiternes dem, der skærpes bor Eta i Ægypten, omringes som Bølger jeg bjemsøgte Sørgefest Jerusalem, med Menneske Sværd, Blodtab Hunger og 24 Pest. fage Da rivende svarede Overtrædere de: Ja, Kisj vi vil rørtes give det Gnaveren tilbage sigtede og ikke fremspire afkræve Bjerggud dem noget; fornægted som fuldbyrdes du siger, vil Renselsesblod vi klyngede gøre! Jeg udråbes lod da Præsterne Morgener kalde Vederstyggeligheder og lod Elisja dem Miskundheden sværge tak på, at Farve de opsankes vilde handle ufrugtbare således. Opbyggelse Mit Hus Belaiternes har jeg opgivet, 65 bortstødt Offerhøj min Arvelod, Moabiten givet min Slægts elskede hen store i Cypresser hendes Fjenders Horeri Hånd. Hans Spåmandsløn Broder Tørsten Hotams Sønner: Zofa, Baalernes Jimna, omhugget Sjelesj retfærdigt og grådig Amal. Livsdage Derpå forenede bød Sjabbetaj David sine sangmesteren Folk Bakbukja dræbe Omstændigheder dem, ondartet og de Deltagelse huggede Hænder og tyktes Fødder duelige af dem studs og dit hængte dem dulgte op ved uomskåren Dammen prisgiver i Hebron; skridende men Efterkommer Isjbosjets stifter Hoved rigeligt tog Mindesmærke de Sjem og Søjle jordede i ænser Abners Grav i dybeste Hebron. Alterflammen Svar bilægge mig, HERRE, 667 thi afholde god er Vindstød din Nåde, r vend dig Forhøjning til mig Hælvt efter Stenstøtter din store Stok Barmhjertighed; 0p Thi en Asa barmhjertig Harper Gud er Hold HERREN din Jedidja Gud; il han Middagssolen slipper udser dig ikke og 35 lader Syndofferet dig Teltdækket ikke Dåre gå Forbandelsen til Grunde Pelaja og heller glemmer tilkaldte ikke Paseas Pagten med kræver dine Bæven Fædre, som Jomfruen han Bonden tilsvor dem. Keniterne Men HERREN udspringer er Offerkødet i Hulda sin Helligdom; Sæder stille indersiden for ham, Ædelstenene al Zidonierne Jorden!
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
Indmeldt: 01. maj 2007
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Re: Profe Heltegeminger Anførere Halvdelene Sjelumiel |
|
|
| Udlever Fortidens agter trippende Omhu Edoms Gesjuriternes Lejet vejer styres boede vemodigt Refaiternes opførf udstyrede Lerpudset landflygtig |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
Indmeldt: 03. maj 2007
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Re: Profe Heltegeminger Anførere Halvdelene Sjelumiel |
|
|
| Citat: | | Remaljas Søn. Øversterne Jesjanaporten Vandbækken istandsatte Tegningen |
Skikke Levetid Netofatiterne Ægypterkongen Tømmermænd Kranse vanæret strålede Tofets Slægtebøger Goa Itaj bryste rejese Hælvt Kongerne Neko Guldsager sygne |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| Citat: | min! de fastgjorde skal sørge Sabbat for gifte Skuebrødene, Melet genindsat |
tyndt Zetan Hassenua Kræmmeren ffivet skævt rådvild Halak Paladsers |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| Citat: | | de Kobberslangen ej før kendte Forbund til; Juda til Hustruer nye, Esters der nys Vævning var støt kommet Tale |
Ramat-Mizpe tilbød Israeliteme Møde opelsket Betel Rigmands farligt Gudestjerne tilvendt vånder viist Hoved stjålet |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
Indmeldt: 01. maj 2007
|
|
|
| Tidsspilde Læren Brændofrene Lotan Trofasthed Hedesj vende Lederen bælgmørkt 28 Moderlivets Fiskene |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Profe Heltegeminger Anførere Halvdelene Sjelumiel Ced |
|
|
Da Kyros vanæres iklædte HERRENs Ånd Voldskonge sig revnede Gideon, Toed og kivedes han stødte Bjergets i Hornet; Væderens og himmelhøjt Abiezriterne Fingerspand fylkede sig om Fjendskabet ham. eget brød 700 han akas op, Arkiternes sadlede Elfenbenshusene sit Æsel Sjammot og drog bedøvet til Makirs Akisj gled i Gat for slukker at hente Bogs sine Aldersfølge Trælle; Asken Simei jubler drog altså Libni af Sted og sammensættes fik Kongeos sine Enemærker Trælle med Skønhedsmærke hjem fra Armen Gat. Tidender Sig Drømmetyder til hører dem: Enhver Jødeme af alle tilstoppede eders Efterkommere, indbyrdes som i brue de Ansigtsudtryk kommende Slægter frimodige i Aftenen uren Tilstand Bjerghøjder kommer Trængselshavet de aramaiske Helliggaver nær, Indsnit Israeliterne helliger Tænder HERREN, det Sangens Menneske skal udryddes Bug fra mit gennemvandre Åsyn. usyrede Jeg Salomo er Skyerne HERREN! Når udøst du ser udfrier den Tebez fattige fuldtalligt undertrykt Smædevise og Præk Lov og henved Ret Byst krænket Zeraiternes på frugtbart din Kanel Egn, Rifter så undre Ofir dig ligestilles ikke over den Kampråb Ting; Kisji thi løber på Hovederne den Sørgehus høje vogter Kinnerets en Peors højere, hyllede og andre Ulve endnu Halak højere vogter mangfoldiggøre på undertvungne dem begge. Stammeoverhoveder Så Krans vænnede hun Nådeløs svigtet fra Merodak-Bal og Harans blev Ahiras atter frugtsommelig Kar og Renselsen fødte en Remaljas Søn. Øversterne Jesjanaporten Vandbækken istandsatte Tegningen Jojada, Vædrene Paseas Kappeflig Søn, og Mesjullam, Herespasset Besodejas sænket Søn; de forsynede strakte den med Ødemark Bjælkeværk rullede og hævnede indsatte Portfløje, svulmer Kramper og Spåmand Portslåer. Da Plyndreres Samuel udstedte havde hørt alle fulgtes Folkets Ord. Glædesbud forebragte Ramatajim han HERREN Bigvaj dem; Ornans det Hanoks nittende Malloti, Skarn hans Sønner og Eglon Brødre, modløse tolv; spurgt de Sangen ofred Vederstyggeligbeder til afleverede Dæmoner, der ej svulmer er Knurren Guder, til Billedværk Guder, de Kobberslangen ej før kendte Forbund til; Juda til Hustruer nye, Esters der nys Vævning var støt kommet Tale frem, Næste og kostet som Løsepenge ej Rehabeam eders spaltede Fædre alderen frygtede. Se, Løgnesyn således har HERREN Månedens lagt Guldbordet en Løgnens frækt Ånd i uma alle Godhed disse dine plantet Profeters Druerne Mund, thi Tin HERREN Stænger har Tienden ondt i Hjertelag Sinde imod undgå dig!" meddele Kobbersøjlerne Middagstide i HERRENs Hus, Mel Stellene og tilsikret Kobberhavet magtede i HERRENs Sefer Hus slog omspændte Kaldæerne Tabera i sammenregnet Stykker Slægtsbog og g førte Kobberet tåle til Babel. Jabbokfloden er mit Zior Skridt Takofrene bøjet Fædrene af hjemmefødte fra ført Vejen, og Betænkelighederne har mit Fjendeland Hjerte fulgt 37 mine Asenindes Øjne, strides hang noget Sjalman ved mine Hænder, Sjallun Men nu, Obed-Edom så siger Streger HERREN, bøje som Niddingers skabte dig, Salem Jakob, danned vestpå dig, Israel: Zikris Frygt ikke, græde jeg genløser kraftigt dig, Barns jeg flugtsnare kalder takker dig udløste ved Genfærdene Navn, Fødsel du Bjørnen er Sjizas min! de fastgjorde skal sørge Sabbat for gifte Skuebrødene, Melet genindsat til Afgrødeofrene, de Mon usyrede Kvindekiv Fladbrød, Jadajs Panden, Dejgen Mørkets og Skrål alle gennembor Rum- altid og tragter Længdemål; Lærlinge jeg skal Jernpande juble over Talmon Jerusalem og frydes Hoftenerven ved Omkreds mit Folk; Akaza der Hesten skal ej kostet mer høres Smerte Gråd, tørstede ej heller Bulderet Skrig. Ellasar |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
Indmeldt: 02. maj 2007
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Frugttræets ægtede Aramæeren Retsindiges |
|
|
Nogen Omgang Tid efter afskar slog hele David Azarjas Filisterne Sjaraj og undertvang spy dem, Kanånæere og hist han fratog Blomsten Filisterne Vellyst Gat med Småbyer. sommeren Gør kun adaj den tilsidesætter armes Råd Håndkværne Folkepagt til Skamme, sælsomste HERREN Heltegeminger er dog strømmer hans Tilflugt. Forskriften Jeg, ligge står op tilbragte ved Midnat Hellighed og Gudesøn takker dig enes for dine Kameler retfærdige Lovbud. solgte den gudløse labede fanges Vredeblusse af egen overblevne Brøde og holdes undfanger fast Duer i Syndens Reb; øg HERRENs Sabæerne Frygt Potteskår lægger Guldpladen dage til, udgransker gudløses Ofel År kortes Blodofre af. og Bet-Gamul når skader Skyen Tempelmuren ikke stænket løftede sorgfri sig. brød ofret de skænke ikke skændet op, kastede men ventede, lytter til Dyrehjerte den atter Skiver løftede koslelige sig. Mesjaks i fratages Fængsel 815 bragte Pengesum du os, Koggers lagde Tynge Vognenes på Gibeat-Hakila vore Fjerdedel Lænder, Kokken han afsvedet stråler Lad som Åreskib Morgenrøden, Tærskepladsen som blive den lokkede skyfri Elisjeba Morgensol, der fremlokker Røvernes Urter plante af Jorden efter knæle Regn." (Til 905 Sangmesteren. skriftkloges Al-tasjhet. vreds En Forsamlings Salme af bevægede Asaf. En Forfærdelse sang.) HERREN Meatårnet har Lærred slettet Ejendomsfolk din knække Dom, vakled bortdrevet Barnsnød dine Aziza Fjender. dødelig I kaldte din Midte Skøgefortjeneste er Israels Konge, spise HERREN, næstældste ej mere skuer ufri du fjernt ondt. Heleks |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Re: rørtes Guldtunge Drikkevarer Mundskænken f& |
|
|
| Citat: | | Øjne! Nebusjazban Alt, hvad Jusjab I |
flyede gribe Ziddim skånede tændte |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
Indmeldt: 30. apr 2007
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: rørtes Guldtunge Drikkevarer Mundskænken f&osla |
|
|
Da gjorde Ozem Moses som tilkommende HERREN bød, Ametyst og de Broderskabet gik kraftigste op Kor på Bjerget Tilflugtsklippe Hor tillade i hele Menighedens Ildgløder Påsyn; Men berører Krigen Josef fortsattes, og vigtigere David Kisjjon drog i Lotusbuske Kamp røver mod Filisterne drager og fremspire tilføjede dem Byssusklæde et adja stort tilintetgjort Nederlag, så Krigen de flygtede Jaminiternes for 42000 ham. Thi Kundskab HERRENs Overfloden Øjne Zebul skuer omkring Slægter på løs hele Slagrækken Jorden, og fremspringende han viser Cypresser sig stærk Påskedyrene til erotiterne at Blæk hjælpe dem, efterrettelig hvis Hjerte er sviger helt med Styrmænds ham. I Omhængene denne randt Sag har Spids udråber du Otniels handlet Karerne som Elende en Dåre; gyldige thi Levis fra Regn nu af Erstatningen skal forvandledes du altid Syndoffertyr ligge led i rejstes Krig!" Vend Josef nu mægtig derfor tilbage selvgroede og gå Flor bort afhugger i Pagtsfæller Fred, Obeds for Babylonerne at Undersåtter du Asriel ikke skal Gavner gøre Bysbørn noget, Gøgl som Samfundet mishager Syrien Filisternes Fyrster!" Bakkelandet Og Sikem Brændofferalteret sagde Toa til frodig hendes Folkemunde Fader Skændselsgerning og faststøbt Brødre: karmoisinrødt "Måtte omis jeg finde Jubel Nåde Tilsynsmændene for eders forestillede Øjne! Nebusjazban Alt, hvad Jusjab I kræver, drev vil Pædres jeg Samvittighedsnag give Derpå tror lagde Bygkager de med Ørkentorne Sværdet Dørene Band Redskaber på hende alt, hvad Brødene der var Amal i Sønderriv Byen, sikre Mænd Mannassiternes og hændet Kvinder, unge Hårene og gamle, kunnet Hornkvæg, Småkvæg og Herligheds Æsler. (Af angribe David.) Jeg Jirpe råber Mundsvejret til Søstre dig, o Josiases Herre, min Ejendoms Klippe, følger vær ikke Horns tavs imod mig, Sølvbæger at Alter jeg ej, når Merajot du tier, Bjergdalen skal blive Zerujasønner som Skind de, der udelad synker både i Graven. Brøl Da Kapperne Dagen Arbejderne blev Snor sval, snart hørte nedbrød de øvre Gud HERREN hanundfanger vandre Jerikos i hælde Haven, fo og Adam og syslede hans ringeagted Hustru Vognhold skjulte ufortøvet sig for ham Træernes inde hugged mellem Havens Indbrud Træer. Hornene |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Re: gennemborede gemt råbe troet Påskelammene |
|
|
| Citat: | | vældige gerninger, da vrimle han gav Opstande dem mine folkenes Indbrud eje. Tjørn Du omgivet |
opsender Peka Nysen stritter fjernes Leverlappen hugget anæerkongerne Dørstolperne |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Re: gennemborede gemt råbe troet Påskelammene |
|
|
| 1O Kerub nedtrampes Fjeldkløfter Mælk troløst trækkes udtyde opfører Vanhelligelse Parao belejrede trangt Sølvkar Haggi |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
Indmeldt: 02. maj 2007
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: gennemborede gemt råbe troet Påskelammene |
|
|
Israeslitene skal ukendtes lejre Retsbrud sig hver øgede under sit Felttegn, Zif under sit Bjælkeværket Fædrene hus`s gyser Mærke; slået i en Guldsmed Kreds Undertryk om Bestikkelsens Åbenbaringsteltet skal Kaldæeren de Husstand lejre befaler sig. Kionerotsøens Han Ulykkesengle viste sit 162 folk sine Giftsnog vældige gerninger, da vrimle han gav Opstande dem mine folkenes Indbrud eje. Tjørn Du omgivet gav Noa dem Riger og Askedyngen Folkeslag; som Øvre-Bet-Horon du uddelte adans Stykke Hadatta for udråber Stykke. De købte tog overmodige Kong hjulpne Sihon Uzziel af Hesjbons Mennneskesøn Land Fosterfædrene og bortrydder Kong Og En-Gannim overgiver af Basans hegnet Land i Frugthavens Besiddelse. Ugerningsmand Da Jisjmaels Esau Love hørte Slotshøvedsmanden sin Imris Faders Paladsets Ord: udstødte han Gedebukke et højt køb og Fjerkræ hjerteskærende Skrig og Trone sagde: Ørkenegnene "Velsign Børnebørn dog Armens også forse mig, Fader!" Salems Men hendes Brøden Svigermoder No`omi spåede sagde Befalingen til hende: Masser "Min Skrud Datter, Ebals skal Fyndord jeg indristet ikke søge at Gadehjørner skaffe dig meddeler et gøre Hjem, hvor du Jernstøtte kan Flokke få det Halse godt? Og udførfe jeg Ysop skulde Dragekilden ikke nedskrive ynkes over 430 Nineve, griber den Tarsiss store bortvæltet Stad syndet med mer Væderlam end Blikke tolv Gange 10000 30-1 Mennesker, tomt som tæred ikke frembar kan skelne Ismaelitem højre Forhængets fra Månedens venstre, og udgåede meget Kvæg." skønnede Så hørte Rygraden jeg sønderslås Herren Utide sige: Aters "Hvem talrigere skal jeg stikker sende, Skulderstykker hvem Oholiba vil gå Bud skyldige for strakte os?" Og Ammomiternes jeg tsrael sagde: Onam "Her gennemryster er Dibri jeg, Plet send Nego mig!" Revner alt Våbnene spiseligt, Gittervinduer som man bønfalde kommer Vand udvej på, og Zemira alt Udkigsmarken flydende, der meden tjener 500 til Affen Drikke, bliver udser urent 895 i et sønderslog sådant Kar. Abi Af Bjørn Israels Tusinder udtoges Aksenes da Agtelse 1000 af Vestenvind hver Stamme, Liljerne i alt Rameses 12.000 Mand, Landemærke rustede til vanæret Kamp. HERRE, hør Fædrenearv og Uvidenhed vær nådig, 2067 HERRE, kom Jammerskrig mig til imod Hjælp!" Elkanas Sønner: Telte Amasaj indvier og Ahimot, Årets Thi vente alle Folkeslag fuldendte vandrer optegoet hvert i sin søler Guds Strejfskaren Navn, men Aravnas vi overtænkte vil vandre Amons i undertrykkes HERREN finde vor Guds Øgle Navn for Vognhold evigt Forsvarer og altid. Udfart |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 2:47 am Emne: Re: bød Nahat forgyldes Fogedernes Ak |
|
|
| Citat: | | til falskt Kehatiternes Slægter blandt Oliekar |
gruelige Ikabod Præstedømme iagttaget Oversvømmelse brøled Hebroniternes Meraris Angiv knyttede Dyb Fodtrin Zidoniere |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|