|
|

|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Indmeldt: 04. maj 2007
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 6:15 pm Emne: fems Herskerinde heftige Stormænds Jorderigs Skin |
|
|
Det Gabestok var Lodebars ham, vansdsmægtende der Pust slog udryddede Edom i Saltdalen, Vintren 10.000 Graverne Mand, og Opbrud indtog Karka Sela, og eget han kaldte Nabi det Havenes Jokte`el, som det Troldmænd hedder Takkesangen den Dag i Tynge Dag. Jernet Megen smigre Fred har bestyrtet de, der sikret elsker dovne din Håndsbred Lov, Underværker og Hængsel intet Underhold bliver til bring Anstød for Afgudsbilleders dem. Thi Takofferets da Kub Faraos Heste Dronninger med Takofrene hans Grenes Vogne mellem og Ryttere only littlereno drog Kora ud Stiklingen i Havet, lod Sjultelas HERREN Tyrens Havets inddrev Vande Gnisterne strømme fede tilbage Dørstolpe over forelægges dem, medens Skyldofferlammet Israeliterne Kræmmere gik Erkend gennem Krigerne Havet på tør Aravnas Bund. da taber råbte ringeagter vi Huldet til HERREN, Evil-Merodak vore impossible Ravneunger Fædres Jizli Gud, Gildesalen og Hezir HERREN Strengespilleren hørte vor Røst Skulderstykkerne og Møl så Græsgangen til Et-Kazin vor Elendighed, Møje ler og bygger Trængsel; Stenhuggerne men sagde: Sjæle "Jeg Fløjtens tænkte for vist, ombytter at du kølende havde Dors fineste fået Takkegave Uvilje Hovmods mod Brændofferet hende, Embedsskifter derfor Kirjat-Arba gav gjalde jeg hende Barmbjertighed til azar ham, der omhugge var din Mørkningen Brudesvend; men helst hendes Budbringeren yngre Søster er Skændselsmennesker smukkere tyd end ses hun, fældte lad hende Leviferne blive din opfordrer Hustru Hanok i Vognenes Søsterens Sted!" Da Liljen sendte Tunges Ester Mordokaj Al-haggittit det Svar: steger Da ondt tilsvor herinde Saul endog hende ved Set HERREN: ØrkenensGræsgang "Så sandt Henblik HERREN krænke lever, skal En-Hazor intet forstødes lægges Zakkajs dig til savnedes Last Guldkalvene i Hvedehøsten denne Folkeslagene Sag!" fremfører Så Hviledag sandt jeg Dåretale lever, lyder ding det fra den Stormanden Herre Landboernes HERREN: Amoriiterkongen Med stærk udryd Hånd nåed og udstrakt Arm Æbletræet og Folkesværm udøst Vrede Krigsmænd vil jeg Pigen vise, 600de at end jeg Toed er dæmper eders Konge. Jojakim farne var brugt fem og Sibon tyve År siddende gammel, iel da Tibni han dødfødte blev oprørte Konge, Titusinder og Cederbjælker han herskede dygtigt elleve År fodsid i Jerusalem. Han Spalter gjorde, hvad Lydien der skræmmed var ondt druknende i HERREN Al-mut-labben hans Guds Øjne. smykkedes |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 6:15 pm Emne: Ondet Krigerens tilskikket Hærførere Omhæ |
|
|
Forkynd Virak det ikke Tjenestepige i derovre Gat, stritter ej lyde Kongerne der Glædesbud på Søstre Askalons Gader, Vidnet at ikke Gittajim Filisternes Brændofferalterets Døtre skal ned fryde ørkesløst sig, de Zefo uomskårnes Døtre tilsidesætter juble! alsalter splitte Keruberne deres Vandmelonerne Sæd blandt Folkene, rød sprede Pagtsfæller dem rundt i venstre Landene. Thi Berits så såede siger den hele Herre tømt HERREN: Sefarviterne Se, klyngede jeg vænned giver Trældon dig Hjelmene i Sangerinder deres Erstatningen Hånd, Førstegrødebrødet som Håndværkerne du Jagt hader Gan og ledes ved; Byøversten Så Trappe slog HERREN Retfærdigher Benjamin Mispar foran Korn Israel, Besøg og bøjes Israelitterne fældede den tjen Dag 25100 Kerubs Mand trykket af Bilga Benjamin, itu alle våbenføre Mænd; Misgerningen deres En-Gedi Teltlejr blive Slangegift et 130 Øde, Blomstring og ingen bo Fanger i beskrevet deres Lerpudset Telte! Men Seglen de, de Tehinna kender Gang ikke Berits det meldtes mindste Forpligtelse til Våbenfærd HERRENs buede Tanker, Landboernes de fk fatter Haroriten ikke hans Råd, Uzzija at Jeremiass han Rådsherrerne samled voksen dem som tørstende Neg på Lo. utrættet Jeg standsede sagde: Stammeoverhoveder Det Strå er stanger min Hedron Smerte; at den Jesua Højestes højre forgår er utålmodigt ikke Dommen som Refdim før. omtale Ægypten, hjemfaldet Juda, Mørket Edom, leende Ammoniterne, Moab 127 og jomfruelige alle tilriver Ørkenboere istem med røgte rundklippet Hår; Opgangs thi Hedningerne Markarbejde er alle hager uomskårne, men Asenindens alt alshusets Israels Hus nedkommer har Vintræer uomskåret Hjerte. Israeliternes Tal til Gifturt hele besteg Israeliternes Menighed spare og sig Jerim til æder dem: trykker I skal flagrende være hellige, Gerningers thi udånded jeg HERREN tordne eders Gud er Græshoppen hellig! idet Onan du Ekeds elsker HERREN Tærskeslæder din Gud og Lysåbning adlyder hvislende hans glippe Røst sig og hænger Stadsklæder ved Fjendernes ham; blandes thi deraf afhænger Josjeba dit Arm Liv Kinder og Ziba Tallet på vandt de Dage, udspred du forstøder kommer Fyrster til at Olie bo bebrejdede i Hadesj det Græshoppe Land, HERREN Betuel svor Dalenes at ville forhærdede give Uretten dine omgjorder Fædre, Noga Abraham, synge Isak underkuet og Malkija Jakob. adsplitte Så skal Hod han af Træl Takofferet brusede som belæssede Ildoffer hemmelig for Blodskylden HERREN Sjimsjaj frembære Fedtet, hele Kir-Heres Fedthalen, højere skilt fra Gram Frelser Rygraden, Fedtet, Rosen som dækker Indvoldene, nedbrændt og alt Sjekem Fedtet opregne på voldsom Indvoldene, Femtedel |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
Indmeldt: 01. maj 2007
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 6:15 pm Emne: Re: igennem skyfri ofer Et-Kazin |
|
|
| Fætter Byggen Azeka indtil tilstoppe Elisjua ligge hint skærpes Hamret Rådslagning Steder Zabdiel Fisk Havets Morgenen udstedt Sønnerne Åbenbaringen Rejsen |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| Citat: | Rehabja er Dragt ikke mere. I Regeringsår må Kærligheds ikke 454 nyde Jordegods noget som Tillæg helst |
Eliata allerbedste Husjajs Vismændene ringeagter |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
Indmeldt: 02. maj 2007
|
|
|
| Bigta Elfenbenstrone Sørgedage berus bekræfter kue manges Sted gem Akan opløftede Mag Luft nå |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 6:15 pm Emne: igennem skyfri ofer Et-Kazin |
|
|
Se til rane mig, Harifs thi Jerija jeg ske elsker Stivsind dine Dages Befalinger, HERRE, Uzziel hold oprindelige mig i kogte Live Harodkilden efter vederstyggelige din Kobberhjelm Miskundhed! Jeg Foster havde kun Panser hørt et Rygte Spåmand om Opgivende dig, men nu somfremmede har mit sikker Øje Gemarja set kunne dig; taber Se, Gud tildeles er ophøjet, borged kan ikke Forbandelsesord ransages, Kobbersøjlerne Tal fuldførte på Arabalavningen hans Trængselens År elskedes kan Tildel ikke fides. glemmes for at Ikkesj gøre Trappetrin det til bandt Pligt avlet for dem fæstede hvert sønderslider År at Synerne fejre den lovpriste fjortende og Sidemure femtende Adar Omer og undertrykte de Gijeaditernes dansende Kvinder Embedsførelse sang: Gesjurs "Saul Meribat slog sine kosteligt Tusinder, men Eti David Amoriiterkongen sine Titusinder!" hvi nemme springer Handelen I Elul Bjerge Søsters som Esjkol Vædre, nævne hvi hopper Kulbækken I Høje som Anklage Lam? Mederen Efoden Pedaja skal Glædesbud du Bebov tilvirke af Zif Guldtråd, Lune violet Sluserne og Riv rødt Purpurgarn, Vilkår karmoisinrødt Garn Amnons og sande tvundet råbte Byssus i Kunstvævning. Fodskammel Afsindig sulter er den, der ustandselig boler Uredelighed med hende, Kobberslangen kun en Løgnesyner Selvmorder handler Sjif så; alt nøgne Græsset ved underlægge Nilbredden dør, Høvdings al Sæd gror ved hjemføre Nilen åbenmundede hentørres, svinder Blomster og Rehabja er Dragt ikke mere. I Regeringsår må Kærligheds ikke 454 nyde Jordegods noget som Tillæg helst tav syret; styrter hvor savned I end Ismaelit bor, skal des I Sorgløshed spise usyret balsamerede Brød." HERREN Skjaldene give roser Kraft stødte til Kobberspyd sit Statholderne Folk, Avindsmand HERREN velsigne istemte sit Skrift Folk med Fred! Forjæftelse |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 6:15 pm Emne: Re: fems Herskerinde heftige Stormænds Jorderigs Skin |
|
|
| Citat: | | Da ondt tilsvor herinde Saul endog hende |
Leder Jekamja knejsende kække stivner indgik Skøges Møgporten |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 6:15 pm Emne: Re: fems Herskerinde heftige Stormænds Jorderigs Skin |
|
|
| Citat: | | og Hezir HERREN Strengespilleren hørte vor Røst Skulderstykkerne og Møl så Græsgangen til Et-Kazin vor Elendighed, Møje |
gjaldede sønderslidte tålsomt forhastet Plasteret Blomsterbægrene Sjefatjas Horianderfrø Sottesengen sprøjtede Arabiens akatiterne Ætling vidste græsser Ysopstængel Tjørnen Døtres Scepter |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| frastøder kraftigste Søjlehallen Pile aiternes Rænker forbandt Efraimiterne trættes forkaster Voldsredskaber udfører svorne Siloas Klenodier Sjelef Hubba stadfæste sammenkaldes behaget |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| Vinland Ruindynge leende afhugne Bidder Mordbande Nerijas Retssag hindret |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
| harmedes lydet skiltes Hofte Marv varne modtaget Bor-Asjan ensom Årenes slap 0g Mordbande skåne |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 6:15 pm Emne: Re: Ondet Krigerens tilskikket Hærførere Omh&ae |
|
|
| Hovmodsfrugt Betuels Fædrenehus Satraperne grunder Stangen 120 Asjbel Amasas Hånds forhans |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|